general_help_center_title

general_help_center_description

The Clift Royal Sonesta San Francisco

495 Geary St, San Francisco
Kundomdömen
mycket bra
Kundomdömen
  • Kontrollera tillgänglighet och priser

Karta

The Clift Royal Sonesta San Francisco ligger i San Francisco (i området Union Square), ett stenkast från SHN Curran Theatre och 7 minuters promenad från Grace-katedralen. Detta hotell med historisk profil ligger 1,1 km från Asian Art Museum i San Francisco och 1,2 km från Orpheum Theatre.

Hotellfaciliteter

Här har du tillgång till dygnet runt-öppet fitnesscenter, gratis wi-fi och conciergetjänster.

Hotellfaciliteter

  • Hiss
  • Bankomat/bank
  • Conciergetjänster
  • Totalt antal rum: 372
  • Antal våningar: 17
  • Antal byggnader/höghus: 1
  • Eldstad i lobbyn
  • Frukost serveras (tilläggsavgift)
  • Flerspråkig personal
  • Reception öppen dygnet runt
  • Business-service
  • Portier/piccolo
  • Expressutcheckning
  • Kemtvätt/tvättservice
  • Mötesrum
  • Rökfri fastighet
  • Gratis wi-fi
  • Rullstolsanpassad väg
  • Punktskrift
  • Byggt år: 1915
  • Antal restauranger: 1
  • Parkeringsservice (tilläggsavgift)
  • Antal barer/lounger: 1
  • Antal kaféer: 1
  • Bagageförvaring
  • Parkering för husbil, buss och lastbil (tilläggsavgift)
  • Dygnet runt-öppet fitnesscenter
  • Tillgänglighetsanpassat för rullstolar (kan finnas begränsningar)
  • Rullstolsanpassad allmän toalett
  • Rullstolsanpassad conciergedisk
  • Hörselhjälpmedel i mötesrum
  • Rullstolsanpassad skåpbilsparkering
  • Parkeringsservice för rullstolsutrustade fordon
  • Rullstolsanpassad gång till hiss
  • Rullstolsanpassad registreringsdisk
  • Rullstolsanpassat fitnesscenter
  • Rullstolsanpassade mötesutrymmen/businesscenter
  • Rullstolsanpassad restaurang på plats
  • Rullstolsanpassad lounge
  • Visuella larm i korridorer
  • Ledstänger i trappor

Rumsfaciliteter

  • Tv
  • Rullstolsanpassat
  • Minibar
  • Te-/kaffebryggare
  • Telefon
  • Eget badrum
  • Badrockar
  • Gratis toalettartiklar
  • Hårtork
  • Strykjärn/strykbräda
  • Värdeförvaringsskåp på rummet
  • Skrivbord
  • Klimatreglering på rummet (luftkonditionering)
  • Premiumsängkläder
  • Separat sittutrymme
  • Betalfilmer
  • Tv med premium-kanaler
  • Mörkläggningsgardiner
  • Kombinerad dusch/badkar
  • Separat middagsplats
  • Digital-tv
  • HD-tv
  • Gratis wi-fi
  • Regndusch
  • Anslutande/angränsande rum är tillgängliga
  • Gratis spjälsängar
  • Klimatreglering på rummet (värme)
  • Handdukar tillhandahålles
  • Sängkläder tillhandahålles
  • Städning på begäran
  • Tvål
  • Shampoo
  • Toalettpapper
  • Laptopvänligt arbetsområde
  • Minikylskåp
  • Skyltar med punktskrift
  • Tv med dold textning
  • Lågt placerat titthål i dörr
  • Lågt placerade lås/instickslås
  • Ledstång – nära toalett
  • Ledstång – i dusch
  • Visuellt brandlarm
  • Raka dörrhandtag
  • Tillgänglighetsanpassat telefonkit

Hotellregler & Hotellets upplysningar

The Clift Royal Sonesta San Francisco

495 Geary St, San Francisco, Kalifornien, USA
  • Hotellregler
  • Check-In: 16.00 - när som helst
  • Check-Out: 11.00
  • Lägsta ålder för incheckning är 18
  • Husdjur
  • Husdjur tillåtna
  • Endast hundar tillåtna
  • Högsta antal husdjur per rum: 2
  • Endast servicedjur tillåtna
  • Servicedjur undantas avgifter/förbud
  • Betalningstyper
  • American Express
  • Diners Club
  • Discover
  • JCB International
  • MasterCard
  • Visa
  • Kontanter
  • Bankkort accepteras ej
  • Övrigt
  • Höjdbegränsningar gäller för parkering
  • Beskrivning
  • The Clift Royal Sonesta San Francisco ligger i San Francisco (i området Union Square), ett stenkast från SHN Curran Theatre och 7 minuters promenad från Grace-katedralen. Detta hotell med historisk profil ligger 1,1 km från Asian Art Museum i San Francisco och 1,2 km från Orpheum Theatre.

    Känn dig som hemma i ett av de 372 rummen med minibarer. Gratis wi-fi gör att du kan hålla dig uppkopplad, och digital-tv erbjuder underhållning. Privat badrum med badkar/dusch, regndusch och gratis toalettartiklar. På rummet finns telefon, värdeförvaringsskåp och skrivbord.

    Här har du tillgång till dygnet runt-öppet fitnesscenter, gratis wi-fi och conciergetjänster.

    När du vill äta något på detta hotell, kan du välja mellan deras restaurang och deras kafé. Avsluta dagen med en drink på boendets bar. Frukost enligt egen beställning serveras på vardagar mellan 06.30 och 11.00 och på helger mellan 06.30 och 12.00 mot en avgift.

    Gäster har tillgång till bland annat business-service, expressutcheckning och kemtvätt/tvättjänster.

    • Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
    • Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
    • Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
    • Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
    • Boendet rengörs av städpersonal
    • Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.

    En myndig person minst 18 år fyllda måste ansvara för bokningen.Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner 24 timmar före ankomst. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information. Gäster med husdjur måste fylla i ett formulär vid receptionen vid incheckning. En extra städavgift kan tillkomma efter utcheckning.

    • Upp till 2 barn, 17 år eller yngre, bor gratis i förälders eller vårdnadshavares rum om inga extrasängar används.
    • Anslutande rum kan erbjudas i mån av tillgång. Gäster kan be om anslutande rum genom att kontakta boendet direkt med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
    • Husdjur tillåts endast i vissa rum och det tillämpas även andra begränsningar vad gäller husdjur (tilläggsavgifter tillkommer, mer information hittar du i avsnittet om avgifter). Gäster kan tillåtas att ta med sig husdjur om de kontaktar boendet direkt. Kontaktuppgifter finns i bokningsbekräftelsen.
    • Höjdbegränsning gäller för parkering.
    • Boendet rengörs av städpersonal.

    Du ska betala följande avgifter på boendet:

    • En skadedeposition på USD 150 debiteras innan incheckning.
    • Resortavgift: USD 35 per boende per natt
    I resortavgiften ingår:
    • Ytterligare inkluderade tjänster
    • Flaskvatten på rummet
    • Tillgång till träningssal eller utrustning

    Vi har listat alla tilläggsavgifter som boendet har upplyst oss om.

    • Avgift för frukost enligt egen beställning: USD 36.00 för vuxna och USD 36.00 för barn
    • Avgift för parkeringsservice: USD 75 per natt (möjlighet att köra iväg och komma tillbaka)
    • Avgift för husdjur: USD 75 per boende per vistelse (maximalt USD 75 per vistelse)
    • Inga avgifter tas ut för assistanshundar
    • Tidig incheckning är tillgänglig mot en avgift (i mån av tillgänglighet)
    • Sen utcheckning är möjlig mot en avgift (endast i mån av tillgång)
    • Avgift för extrasäng: USD 40.0 per natt

    Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.

Ytterligare 2 personer tittar just nu på detta hotell.
Detta hotell har de tre senaste dagarna bokats 7 gånger.
{info}
Du har varit inaktiv för länge. Erbjudandet kan ha gått ut. För aktuella erbjudanden, vänligen uppdatera sidan genom att klicka här

Skapa ett konto och dra nytta av exklusiva erbjudanden och omedelbara rabatter.

Registrera
Skapa ett konto och dra nytta av exklusiva erbjudanden och omedelbara rabatter.
Registrera

Certifierad betalningsprocess

Säkerhetsnormerna för betalningen uppfyller de högsta kraven. Denna märkning bekräftar att det är säkert att betala med kreditkort här.

Flerspråkig kundservice

Våra flerspråkiga resespecialister tar hand om dina bokningar. Vi är tillgängliga för våra kunder dygnet runt.

Omedelbar bokningsbekräftelse

Din bokning kommer att bekräftas omedelbart. Du kan enkelt skriva ut resehandlingarna efter bokningen.